Anna Ehrlemark je stripovska umetnica, pisateljica in trgovska potnica na relaciji Skredsvik – Ljubljana – Stockholm – Beograd. Slika in riše s hrvaškimi stripovskimi umetniki KOMIKAZE, od leta 2006 pa dela tudi kot oblikovalka plakatov, antinatakarica in organizatorica v KUD Mreža in Menzi pri koritu. Od leta 2012 je ena od voditeljic festivala Novo Doba v Beogradu in pajkovka v mreži Fijuk, ki združuje striparje ob Jadranskem morju. Počne tudi druge reči, kot je kolektivna performativna umetnost s švedskim kolektivom ÖFA-kollektivitet, organizira kvirovski in feministični festival Rdeče zore v Ljubljani in prevaja iz slovanskih jezikov. To verjetno še ni vse. Annine stripe in ilustracije so objavili: Komikaze (Hrvaška), Crack (Italija), Stripburger (Slovenija), Galago (Švedska), Zarez (Hrvaška), Beli Sladoled (Slovenija), Brand (Švedska), Balcanis (Slovenija), Slovenski klasiki (Slovenija), Independent Illustrators Slovenia (Slovenija)… Razstavljala je na Hrvaškem, v Franciji, Sloveniji, Italiji, na Švedskem in v Srbiji ter sodelovala na številnih stripovskih delavnicah po svetu.
Med umetniškim obiskom v Studiu Azil je Anna začela delati na romanu v risbi in besedi o Desperate Rich Old Bitch, Zombie Girl, resničnostni televiziji in biološkem inženiringu. Potrpežljivi fani bodo končno izvedeli, zakaj je Old Bitch tako bogata in kako je televizija spremenila Zombie Girl v mesožersko pošast. Pred koncem obiska je Anna dokončala tudi knjigo za razstavo, ki jo je imela junija v beograjskem Cinema Rex. Knjiga The Invisible Hand (Nevidna roka) je formata 70 x 100 cm, ima trde platnice in 19 izvirnih risb, vezal pa jo je Hannes Rydell. The Invisible Hand se bere kot pesem o tehnologiji, biologiji, sili in prihodnosti. Čeprav jo je nekoliko nerodno prenašati naokoli, je knjiga potovala s festivala Novo doba v Beogradu na Škver Art Project na Malem Lošinju in Crack fumetti dirompenti v Rimu. Ko se je Anna vrnila v Ljubljano, je eno izmed risb v svoji knjigi, Two Sisters (Sestri), naslikala na steno pred Menzo pri koritu.